Thursday, January 1, 2009

New Year Party 2009

 WaFooで毎年恒例の新年会でございます。友人を招いて、盛大にパーティーをやりました。

WaFoo put together the new year party and we invited a lot of our dear friends.
 WaFooのメンバーが張り切っておせちを作ってくれました。みんな、大晦日の夜からずーっと仕込んだり、料理してくれたそうです。そして不肖、一平もこのおせちを作るにあたって、非常に重要で難しい大役を任されました。ああ、食器洗いは大変でした。

WaFoo members made a killing Osechi. All the members had been preparing Osechi since the night before which was the new year's eve. I, the proud member of WaFoo, also played a very important role in the process of making Osechi which my professional skill was needed. Oh, washing dishes was so hard.

 楽しい新年会でございました。昼から夜半過ぎまで友人たちと談笑していました。(写真をもっと見たい方はコチラ

 皆様、今年もWaFooの応援を宜しくお願いします。皆様のご健康とご多幸を心より願っております。

That was one fun party. We partied till well after midnight. (If you want to check out more pics, click here)

A happy new year to everyone. Wishing all of you a good health and a good fortune.


Illustrations: Little House
 

No comments: