Friday, December 11, 2009

Ippei's Birthday

Yes, this is my 36th birthday and Yuuki drew a nice birthday cake on her iPhone. Thank you, thank you, thank you!!!

 はい、私の36歳の誕生日でございます。ウチのゆうきちゃんがiPhoneで誕生日ケーキを描いてくれました。ゆうきちゃん、ありがと〜。
My friend threw in a little birthday party.
Thank you very very much!
友人がささやかな誕生日パーティーをしてくれました。
本当にありがとうございます!
And I would like to thank everybody who sent me kind and warm messages. I will work hard and practice hard another year. Next one year, I will put my 120% to progress and succeed WaFoo's new project "KAGUYA-HIME." We all appreciate your continuous supports. Thank you.

Ippei Ichimaru

 そして、一平に暖かいメッセージをくれた皆々様方、本当にありがとうございます。これから1年、また頑張って精進したい所存でございます。来年はWaFooの新しい『かぐや姫プロジェクト』を推進し、そして成功させるために私の120%の力を注いで尽力したいと思っております。皆様、変わらぬ応援をよろしくお願いします。

市丸一平

No comments: